خیریه نیکوکاران شریف

در فصل بی رنگ زمستان خانه های مددجویان بنیاد با سبدهای کالا رنگارنگ شدند

در فصل بی رنگ زمستان خانه های مددجویان بنیاد با سبدهای کالا رنگارنگ شدند

با پشت سر گذاشتن شب یلدا و آغاز فصل سوزوسرما، در حالی که همه رنگهای طبیعت به یغما رفته بودند تعداد زیادی سبد رنگارنگ مواد غذایی یکی پس از دیگری روی میزهای دفتر حمایتی قرار گرفتند تا به مددجویان تحت پوشش بنیاد اهدا شوند.

IMG_۲۰۱۴۱۲۱۴_۱۱۲۳۵۰

این سبدها حاوی مایحتاج ضروری از قبیل: برنج، روغن، ماهی تن، لوبیا چیتی، لوبیا قرمز، ماکارانی، سویا و رب گوجه فرنگی بود که از بهترین مواد موجود در بازار تهیه و برای کمک به رفع نیاز معیشتی این دوستان در نظر گرفته شده بودند.

IMG_۲۰۱۴۱۲۲۷_۱۷۳۵۰۲

خانم مهدوی، از مددکاران فعال بنیاد دراین خصوص بیان کرد: دراین دوره، مددجویان تهرانی با مراجعه مسقیم به دفترحمایتی سبدکالای در نظر گرفته شده را دریافت کردند. این سبدها برای عزیزان ورامینی و اردبیلی از طرف بنیاد به محل سکونت آنها ارسال خواهد شد.

وی در ادامه افزود: استقبال مددجویان تهرانی به قدری گرم بود که هریک از ما از اینکه در راه خدمت گزاری به این عزیزان تلاش می کنیم بیش از گذشته احساس غرورمی کنیم.

IMG_۲۰۱۴۱۲۲۰_۱۴۲۳۵۹

بنا به گفته مدیریت محترم، اهدای سبدهای کالا ضمن ارائه خدمات فرهنگی در طی دوره های منظم به منظوررفع نیازهای معیشتی مددجویان تحت پوشش بنیاد همچنان ادامه خواهد داشت.

IMG_۲۰۱۴۱۲۱۸_۱۲۵۷۰۸

نظر خودتان را ارسال کنید