خیریه نیکوکاران شریف

یاسین حمایت شد!حس خوب حمایت از کودکان بیمار

یاسین حمایت شد!حس خوب حمایت از کودکان بیمار

یکی از اولین کارهایی که وقتی می‌خواهیم حس خوبی داشته باشیم به ذهنمان می‌رسد،کمک به همنوع است.از ساندویچ خریدن برای یک کودک کار گرفته تا کمک‌های داوطلبانه در مناطق محروم. هیچ انسانی نیست که وقتی به یک نیازمند یاری برساند سرشار از حس خوب نشود.
یکی از این کارهای انسانی حمایت از کودکان , ازجمله کودکان کار ، بیمار و کم توان می‌تواند باشد. کودکان از آسیب‌پذیرترین و بی دفاع‌ترین اقشار یک جامعه اند . درصد زیادی از کودکان جامعه ما ، از خانواده های کم برخوردار هستند که معمولا در تامین هزینه های درمانی کودکان بیمارشان و یا تهیه‌ی مسکن در مضیقه‌اند. حس خوب نیکوکاری باعث می‌شود که انسان در هر پست و مقامی و به هر اندازه که در توان دارد به کمک این خانواده ها برود و باری از دوششان بگیرد.با این نگرش که این کودکان سرمایه‌ها آینده‌ی جامعه‌اند،آن‌ها بزرگ می‌شوند و تبدیل به یکی از شهروندان سرزمینمان خواهند بود.
یاسین کوچک یکی از این کودکان بیمار و کم برخوردار است، که مدتی است تحت حمایت بنیاد نیکوکاری فرشته‌ها و موسسه خیریه نیکوکاران شریف درآمده است. یاسین مبتلا به بیماری سی‌اف است که ما برای جمع‌آوری هزینه مورد نیاز برای تامین دستگاه درمانی و لوازم جانبی تنفسی‌اش کمپین نفس یاسین را در خرداد ماه ۱۳۹۹ تشکیل دادیم.
یاسین به دلیل ابتلا به بیماری سی‌اف قادر به تولید ماده‌ی رقیق‌کننده‌ی ترشحات سینه نیست و به این علت ملزم به استفاده از دستگاه تنفسی نبولایزر و لوازم جانبی‌اش است که اساسا هزینه‌های گزافی برای خانواده‌های درگیر با این بیماری در پی دارد.از طرفی دیگر این خانواده نیاز به مسکن مناسب‌تری برای زندگی داشتند.

موسسه خیریه نیکوکاران شریف و بنیاد نیکوکاری فرشته‌ها بخش عمده ای از جامعه‌ی هدف مشترکشان حمایت از کودکان بیمار و کم توان است.در این راستا پویش‌ها و کمپین‌های مردمی‌ای برگزار می‌کند که بتواند برای تامین هزینه‌های درمان کودکان مددجو کمک نقدی جمع‌آوری کند. که معمولا با مشارکت درصد قابل توجهی از مردم نیکوکار موفق به تسهیل بخشی از مشکلات مددجویان می‌شوند.
بنابراین کمپین نفس یاسین با هدف تهیه‌ی پکیج دستگاه و الحاقات تنفسی به علاوه‌ی تهیه رقم رهن تهیه مسکن جدید آغاز شد .
خوشبختانه با یاری و مهرورزی نیکوکاران کشورمان، این کمپین با استقبال فراوانی روبه رو شد و از تمام اقشار جامعه به یاسین کوچک ما اهدای کمک نقدی صورت گرفت و از این طریق تیم مددکاران موسسسه نیکوکاران شریف و بنیاد فرشته‌ها موفق به عقد قرارداد مسکن جدید برای مادر و کودک شدند؛و با مشورت پزشک مربوطه توانستند دستگاه نبولایزر و سایر دارو‌ها و لوازم جانبی درمانی را برای یاسین کوچک فراهم کنند.
بدیهی است که درمان و هزینه‌های دارویی یاسین قصه‌ی ما ادامه دار خواهد بود، و به همین دلیل مسولیت اجتماعی باز هم تشویق کننده کمک در هر میزانی به این خانواده است. به همراه تمام مردم نیکوکار و خیرخواه این سرزمین برای یاسین آینده‌ای روشن و هموار آرزومندیم .

نظر خودتان را ارسال کنید