خیریه نیکوکاران شریف

حضور هنرمند محبوب عرصه‌ی سینما در بنیاد

حضور هنرمند محبوب عرصه‌ی سینما در بنیاد

آرزویم اینست نتراود اشک در چشم تو هرگز
مگر از شوق زیاد …
و به‌اندازه‌ی هرروز تو عاشق باشی…
عاشق آنکه تو را می‌خواهد…

سرکار خانم تینا آخوند تبار، هنرمند دوست‌داشتنی عرصه‌ی سینما عصر چهارشنبه سوم تیر 1394 با حضور در بنیاد امور خیریه‌ی نیکوکاران شریف ضمن بازدید از نقاط مختلف آن باعث شادی و دلگرمی تمامی مددکاران و پرسنل آنجا شد. او به همه‌ ثابت کرد که عشق به همنوعان، تمرین درس عاشقی ست!

IMG_20150625_132357
محیا دختر نازنین 11 ساله‌ای که در مراسم جشن ” ارمغان شریف” تمام آرزوهای قشنگش را در یادداشتی کوچک در ایستگاه آرزوها به قلب مهربان میهمانان سپرده بود هرگز تصور نمی‌کرد که روزی قرعه‌ی برآورده شدن آرزوهایش به نام هنرپیشه‌ی نازنین کشورمان دربیاید و در کمترین مدت برآورده شود!

IMG_۲۰۱۵۰۶۲۴_۱۶۱۶۴۶
این میهمان دوست‌داشتنی ضمن برآورده کردن آرزوی محیا، مددجوی نونهال کلاس پنجمی ما که با مادر گرامی‌اش به دفتر بنیاد آمده بود طی گفتگوی کوتاهی با خبرنگار این مجموعه گفت: «برآورده کردن آرزوی بچه‌ها برای من یکی از برترین حس‌های دنیاست. من دوست دارم خودم را به جایگاهی برسانم که بتوانم حامی تعداد زیادی از بچه‌های نیازمند شوم.
دوست دارم برای بچه‌های بی‌بضاعت فرصتی را فراهم کنم تا آن‌ها از بعضی آموزش‌های مفید برای زندگی فردی و اجتماعی که از آن‌ها دورمانده‌اند؛ بهره‌مند شوند.
هرکدام از بچه‌ها در این سن آرزوهای مشترکی دارند، دوست دارند در آینده دکتر یا مهندس شوند من هم در کودکی آرزو می‌کردم که معلم شوم.»

IMG_20150625_132412
وی در ادامه افزود:«به نظر من هرکسی برای رسالت خاصی پا به عرصه‌ی این دنیا نهاده است و هیچ موجود زنده‌ای در بدو ورود به این جهان بدون رسالت نیست. کمک کردن به دیگران را بخشی از رسالت خود می‌دانم و یقین دارم با برآورده کردن آرزوهای دیگران خدای مهربان انسان‌های خوبی را در مسیر زندگی‌ام قرار می‌دهد تا من نیز به‌راحتی به خواسته‌هایم برسم.»
برای این هنرمند نازنینمان برای عشق و نوع‌دوستی ستودنی که در قلب پاکش نهفته است؛ توفیق روزافزون را از خداوند مهربان خواستاریم.

نظر خودتان را ارسال کنید