خیریه نیکوکاران شریف

توزیع سبد کالای مخصوص ماه مبارک رمضان آغاز شد.

توزیع سبد کالای مخصوص ماه مبارک رمضان آغاز شد.

بار دیگر دستان لطیف و پرمهر نیکوکاران مایحتاج معیشتی مددجویان را درون سبدهای کالا می چینند.

بار دیگر در زیر حریر نیلگون آسمان شهرمان، در میان لب‌های نیکوکاران آیات نور تلاوت می‌شود! و با این استقبال باشکوه، “رمضان” با فخر و شادمانی آرام آرام در خانه‌ها قدم می‌گذارد.

در اوج حال و هوای دعا و نیایش بندگان، خوش‌حالی “ماه رمضان” در میان خانوادۀ بزرگ نیکوکاران شریف از جنس دیگریست! در اینجا مددجویان تحت پوشش در انتظاری شیرین برای شنیدن قدم‌های این ماه عزیز نفس‌ها را در سینه‌هایشان حبس کرده‌اند.

با آمدن ماه یتیم‌نوازی به یاد قهرمان بزرگ تاریخ اسلام، حضرت علی علیه‌‌السلام، که در کوچه‌های تاریک و خلوت شهر با کمک‌های شبانه‌اش به یاری یتیمان می‌شتافت؛ مستمری ماهانه، پوشاک و سبدی آکنده از مهر که شامل: برنج، روغن، تن ماهی، مرغ، گوشت قرمز، ماکارونی.عسل، قند، شکر، عدس، لوبیا چیتی، سویا، پنیر، حلواشکری، پودر دستی، پودر ماشین لباسشویی، صابون و رب گوجه فرنگی بود؛ آماده شد تا در اولین روزهای ماه مغفرت و آمرزش در اختیار مددجویان قرار گیرد.

شادی و دعای همۀ دوستان تحت پوشش در نقاط مختلف کشورمان، ارمغان سفره‌های رنگین سحر و افطار این عزیزان بود.

در این ماه پربرکت که احسان و یتیم‌نوازی معنای قشنگ‌تری را به روزهای زندگی می‌بخشد، نیکوکاران بنیاد خیریه نیکوکاران شریف این سخن زیبای مولای متقیان را بیش از پیش در قلب‌شان حک می‌کنند: «آن‌کس که با دستی کوتاه می‌بخشد از دستی بلند پاداش می‌گیرد.»

امید که یاری دست بلند خداوند و دعاهای مددجویان در لحظه‌های ملکوتی اذان قوت‌بخش همیشگی دستان خستگی ناپذیر نیکوکاران باشد. ” آمین”

نظر خودتان را ارسال کنید