خیریه نیکوکاران شریف
english

تصاویر باور نکردنی از مدرسه رفتن دختران در سراسر دنیا (بخش دوم)

تصاویر باور نکردنی از مدرسه رفتن دختران در سراسر دنیا (بخش دوم)

تحصیل حق همه کودکان است

توسط آلنا واگانیو و دیمون دالن | بخش دوم

فرصت تحصیل برای تمام کودکان در سراسر دنیا فارغ از جنسیت و وضع اقتصادی باید فراهم شود. در این پست تصاویری باورنکرنی از مدرسه رفتن دختران از سراسر دنیا گردآوری شده است. در بخش اول از این پست به مدرسه رفتن دختران در ده کشور مختلف پرداختیم در این بخش نیز تصاویز به مدرسه رفتن دختران در 10 نقطه دیگر از دنیا شامل هند، هنگ هنگ، عراق، روسیه ، برزیل، آفریقای جنوبی، اتیوپی، افغانستان، فلسطین و روسیه را با شما به اشتراک گذاشته ایم که شما را به مطالعه ادامه این پست دعوت می نماییم.

 

11- هند

تحصیل حق همه کودکان است - هند - موسسه خیریه نیکوکاران شریف
هند، راحستان – 29 اکتبر 2014: کودکان دانش آموز در زیر یک سقف موقت نشسته اند تا آنها را در برابر آفتاب شدید در یک روستای کوچک در ایالت راجستان محافظت کند. بچه هایی 6-14 ساله که از خانواده های عشایری هستند و ریاضیات، خواندن و نوشتن هندی را یاد میگیرند.

 

12- هنگ کنگ

تحصیل حق همه کودکان است - هنگ کنگ - موسسه خیریه نیکوکاران شریف
هنگ کنک – 4 ژوئیه 2016: دانش آموزان مدارس در یک خیابان در حال راه رفتن هستند.

 

13- عراق

تحصیل حق همه کودکان است - عراق - موسسه خیریه نیکوکاران شریف
عراق، موصل – 2 اوت 2017: دو دانش آموز دختر در مدرسه.

 

14- روسیه

تحصیل حق همه کودکان است - روسیه - موسسه خیریه نیکوکاران شریفروسیه – 27 آوریل 2017: دانش آموزان در حال رفتن به مدرسه در یک روز برفی هستند.

 

15- برزیل

تحصیل حق همه کودکان است - برزیل - موسسه خیریه نیکوکاران شریفبرزیل، 8 اکتبر 2014: دختران در مدرسه ای جنگلی در شمال غربی برزیل برای یادگیری درس حضور دارند.

 

16- آفریقای جنوبی

تحصیل حق همه کودکان است - آفریقای جنوبی - موسسه خیریه نیکوکاران شریفآفریقای جنوبی – 12 اکتبر 2016: دانش آموزان دختر در حال عبور از کنار کارد ویژه که در طی اعتراض به اعتراض در دانشگاه یوهانسبورگ.

 

17- اتیوپی

تحصیل حق همه کودکان است - اتیوپی - موسسه خیریه نیکوکاران شریف
اتیوپی – 18 اکتبر 2017: دانش آموزان دختر ابتدایی در حال وارد شدن به کلاس های درس.

 

18- افغانستان

تحصیل حق همه کودکان است - افغانستان - موسسه خیریه نیکوکاران شریف
افغانستان، بغلان – 7 می 2013: دانش آموزان افغان در حال سوار شدن به اتوبوس برای رفتن به مدرسه.

 

19- فلسطین

تحصیل حق همه کودکان است - فلسطین - موسسه خیریه نیکوکاران شریففلسطین، غزه – 7 سپتامبر 2017: دانش آموزان فلسطینی بیرون خانه منتظر اتوبوس هستند که آنها را به مدرسه ببرد.

 

20- روسیه

تحصیل حق همه کودکان است - روسیه - موسسه خیریه نیکوکاران شریفروسیه، میدان سرخ – 25 مه 2011: فارغ التحصیلان دبیرستان، آخرین روز کلاس های خود را جشن می گیرند.

یکی از مسئولیت های اجتماعی مهم، مسئولیت نسبت به تحصیل کودکان به ویژه دختران و کودکان کار است که در بسیاری از موارد نادیده گرفته می شود. یکی از فعالیت موسسه خیریه نیکوکاران شریف حمایت از تحصیل کودکان نیازمند می باشد و در این راه خیرین عزیز همیشه همراهمان بوده اند. شما عزیزان نیز می توانید در این راه همراهمان باشید.

حمایت میکنم

نظر خودتان را ارسال کنید