خیریه نیکوکاران شریف

تجربۀ یک روز پر‌هیجان در سیرک

تجربۀ یک روز پر‌هیجان در سیرک

صبح پنج‌شنبه پنجم مرداد برای مددجویان بنیاد خیریه نیکوکاران شریف یک روز پرهیجان و خاطره‌انگیزی بود. روزی بود که آنها اوج شادی و هیجان را با حضور در “سیرک بین‌المللی راشن” تجربه کردند.

به گزارش واحد حمایتی بنیاد جمعی از مددجویان دختر و پسر که به همراه مادران عزیزشان برای رفتن به یک اردوی تفریحی هشت‌و‌نیم صبح در دفتر بنیاد حضور یافته بودند پس از پذیرایی با یک دستگاه اتوبوس اختصاصی به سمت یکی از بوستان‌های شهر تهران به راه افتادند.

بچه‌ها فارغ از مشغله‌های درس و مدرسه اوقات فراغت خود را با شادی و بازی پر می‌کردند بیش از همه از این برنامه استقبال نمودند.

حرکات نمایشی مختلف مثل پرواز رؤیایی، ژانگولر، حرکات آکروباتیک، پانتومیم و … توسط هنرمندان ایرانی و خارجی و نیز هنرنمایی “پشمک، سگ هنرمند برنامه”، نه تنها میهمانان بنیاد خیریه نیکوکاران شریف بلکه حضار داخل سالن را نیز به وجد آورده بود. تماشاگران پس از ساعت‌ها تشویق و همراهی با هنرمندان جوان با این مجموعه خداحافظی کردند.

در این میان چند تن از کودکان که در مسابقۀ اجرا‌شده برنده جوایز نفیسی شده بودند، بیش از دیگران خوش‌حال بودند.

مددجویان پس از اتمام برنامه و بازگشت به دفتر بنیاد  با نهار و نوشیدنی که برای این دوستان تدارک دیده شده بود، پذیرایی شدند و پس از خدافظی از پرسنل بنیاد و مددکاران راضی و شادمان به سمت خانه‌های خود به راه افتادند.

به این ترتیب در ادامۀ برگزاری اردوهای تفریحی، بار دیگر اعضای خانوادۀ بزرگ نیکوکاران شریف از کنار هم بودن لذت بردند.