خیریه نیکوکاران شریف

تابلوی آرزوها; برآورده کردن آرزوی کودکان

تابلوی آرزوها; برآورده کردن آرزوی کودکان

همه ما در زندگی آرزوهایی داریم که دوست داریم روزی به آن برسیم و در راه رسیدن به این آرزوها تلاش می کنیم. امید و اشتیاق به زندگی است که برای آدمی آرزو می سازد و انگیزه ای برای ما می سازد تا در راه رسیدن به خواسته ها و امیال خود تلاش کنیم و سختی های زندگی جلودار کوشش و تکاپوی ما برای رسیدن به آمال و آرزوهایمان نشود.

بنیاد نیکوکاران شریف در همین راستا برای کودکان خانواده های تحت پوشش خود، تابلویی در نظر گرفته است که این عزیزان می توانند آرزوهایشان را بر این دیوار بزنند؛ هدف نیکوکاران شریف ایجاد انگیزه برای این کودکان عزیز در راه رسیدن به آرزوهایشان بوده و امید داریم رهگذری از جنس خدا، به این معصومین در راه رسیدن به آرزوهایشان کمک کند.

همه شما عزیزان خیر می توانید، دلیلی باشید بر لبخند زیبای کسانی که آرزوهای بزرگشان، می تواند با دستان همیشه یاری گر شما برآورده شود؛ و شما عزیزان می توانید در صورت تمایل آٰرزوهای این عزیزان را برآورده کنید.

تابلوی آرزوها; برآورده کردن آرزوی کودکان 1

کمک شما خیرین است که می تواند به بنیاد نیکوکاران شریف این امکان را بدهد که در مسیر توانمند سازی خانواده های بی بضاعت قدم بردارد و سهم خود را در آٰرمانی تر ساختن جامعه مان انجام دهد.

امید داریم که خواسته شما عزیزان خیر، با خواست خداوند متعال یکی باشد؛ و همچنین همانطور که شما وسیله ای برای برآورده کردن آرزوی کودکی شده اید، کسی هم از طرف خداوند وسیله ای برای هموار کردن مشکلات شما باشد و شما را در مسیر رسیدن به آرزوهایتان کمک کند.

نظر خودتان را ارسال کنید

  1. کربلایی گفت:

    سلام.چگونه میتوان از ارزوهای بجه ها و نحوه براورده کردنشون اطلاع حاصل کرد؟
    سپاس

    • رضا منصورنیا گفت:

      می توانید در تعامل با شماره 02161604 داخلی 1161 از نیازهای مددجویان مطلع شوید .

  2. پرهام گفت:

    سلام من پرهام هستم 10ساله من دو تا آرزو دارم یکی دوچرخه 26 یکی پلی استیشن 4 میخوام لطفاً آرزو من را برآورده کنید

    • رضا منصورنیا گفت:

      پسر عزیزمان ، این بنیاد ویژ] کودکان بی سرپرست یعنی بدون پدر و بد سرپرست یعنی اینکه پدر به علت زندان یا بیماری نتونه خانواده رو حمایت کنه ، خدمات میده . اگر شرایط شما اینگونه باشه و در تهران هستید مجددا پیام بدین تا به حد توان خدمتگزاری کنیم .