خیریه نیکوکاران شریف

بنیاد خیریه در پذیرایی از عزاداران امام حسین(ع) سهیم می شود

بنیاد خیریه در پذیرایی از عزاداران امام حسین(ع) سهیم می شود

 بیایید در خلوت خودمان به چیزهایی فکر کنیم که هیچ وقت کهنه نمی شوند: به شجاعت، به مردانگی و به جنگ امام حسین(ع) که فقط یک روز بود اما تمام زندگی او بود، تمام عقیده اش، تمام جهادش …

یقین دارم تو هم می دانی که جاودانه شدن نیاز به زر و زور ندارد. گرمای عشق امام حسین سالهاست که در قلب مسلمانان وجود دارد و هرگز سرد نخواهد شد.

هریک از ما سعی می کنیم در ایام محرم سهم کوچکی در بزرگداشت واقعه عاشورا داشته باشیم. امسال در روز عاشوا (مصادف با 13 آبان 1393)، اهالی مناطق محروم روستای قمصر آباد، حمزه آباد، رباط کریم و کهریزک میهمان سفره پربرکت بنیاد خیریه نیکوکاران شریف شدند.

DSC05803

DSC05801

آقای علیرضا جمشیدی، مدیر مشارکتهای مردمی بنیاد، اعلام کردند: در روز عاشورا بیش از 4000 پرس غذای گرم در مناطق محروم توابع شهر تهران توزیع شد.مددکاران تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این امر را با سعه صدر و در نهایت نظم و احترام انجام دهند.

روز عاشورا

 

روز عاشورا

 

 

وی در ادامه افزود : توفیق خدمتگزاری در این روز عزیز و همین طور استقبال گرم مردم باعث دلگرمی هرچه بیشتر دوستان در انجام امور خیریه خواهد بود. همین که توانسته بودیم در این روز بسیار بزرگ سهم کوچکی در پذیرایی از عزاداران امام حسین (ع) داشته باشیم برای ما ارزشمند است.

نظر خودتان را ارسال کنید