خیریه نیکوکاران شریف

برگزاری دوره های آموزشی بیماری ام اس توسط نیکوکاران شریف

برگزاری دوره های آموزشی بیماری ام اس توسط نیکوکاران شریف

در هر موردی، آگاهی می تواند بیشترین خدمت را به بشر نماید، ام اس، بیماری قرن حاضر است، ام اس بیماری است که سیستم ایمنی بدن به بافت های خودش حمله می کند.در همین راستا بنیاد نیکو کاران شریف اقدام به برگزاری دوره های آموزشی بیماری ام اس نموده است.

این همان جایی است که گفته می شود دشمن خودی است و این دشمن خودی آنقدر از بافت های عصبی ما آگاهی دارد که در کمترین زمان ممکن می تواند کل بدن را فرا گیرد، با اینکه هنوز نمی توان دلایل اصلی این اتفاق را دانست و یا درمان قطعی برای آن تجویز نمود؛ اما آگاهی سریع می تواند از بیماری ام اس پیشگیری نماید و گاهی کافی است افراد از آن آگاهی لازم را داشته باشند، متاسفانه در میان اقشار ضعیف جامعه به دلیل نا آگاهی، همیشه آسیب ها بیشتر و خانمان سوزتر است !

ام اس، بیماری با مخاطبان خاص ۲۰ تا ۴۰ ساله…

یادمان باشد، قبل از وقوع هر چیزی اگر بدانیم که چه کاری بهتر است، پیشگری قبل از بحران اتفاق می افتد و بدون شک هزینه ها و خطرات آن به مراتب هنگام وقوع کمتر خواهد بود. یکی از این آگاهی ها آن است که مخاطبین خاص این بیماری ، بیشتر خانم هایی با رنج سنی ۲۰ تا ۴۰ ساله هستند که خستگی مفرط را با ام اس اشتباه گرفته و به آن بی توجهی نشان می دهند و زمانی از ان آگاه می شوند که شاید خیلی دیر شده باشد.

واحد آموزش و اطلاع رسانی بنیاد نیکوکاران شریف با همکاری انجمن ام اس ایران، دوره های آموزشی بیماری ام اس را برای زنان بدسرپرست و بی سرپرست تحت حمایت خود ترتیب داده است که بتواند آنان را از علایم این بیماری آگاه نماید.

یادمان باشد همیشه، آگاهی از هر چیز می تواند از ضررهای کلان جلوگیری کند.
ما را با کمک های بی دریغتان در امر خدمت رسانی و آگاه سازی به هم نوعانمان یاری رسان باشید .

نظر خودتان را ارسال کنید