خیریه نیکوکاران شریف

برگزاری جلسات مشاوره خانواده از سر گرفته می‌شود.

برگزاری جلسات مشاوره خانواده از سر گرفته می‌شود.

با آغاز سال جدید برگزاری جلسات مشاوره خانواده در بین مددکاران و بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش “بنیاد شریف” قوت تازه‌ای به خود گرفت.

اولین جلسه مشاوره صبح روز یک‌شنبه، ۲۷ فروردین ۹۶، با حضور جمعی از اعضای خانواده بزرگ “بنیاد شریف” و کارشناس روانشناسی از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ در دفتر این مجموعه برگزار شد و مسائل و مشکلات مختلفی با محوریت زندگی سالم، فرزند پروری و … مطرح شد و راهکارهای مفید و مؤثری در مورد مقابله صحیح با هیجانات و خشنونت نوجوانان مورد بررسی قرار گرفت.

کارشناس محترم با بیان سؤالات متعدد و ایجاد چالش در بین شرکت‌کنندگان، از آن‌ها خواست تا هر یک با بیان مشکلاتی که با آن ها دست به گریبان هستند؛ تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود را در اینباره اعلام کنند. وی بیان کرد: «صبر و استقامت در برابر مشکلات، داشتن تعادل روحی و روانی والدین، اجتناب از تنبیه بدنی و دوستی با فرزندان (با حفظ اقتدارِ والد‌بودن) را می‌توان از مهم‌ترین روش‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی فرزندان برشمرد.»

 این جلسه که با همت واحد حمایتی “بنیاد شریف” و جمعی از مددکاران برگزار شده بود، به مدت ۱۰ هفته متوالی در دفتر بنیاد دایر خواهد بود و با کمک پخش فیلم‌های آموزشی و استفاده از جدیدترین دستاوردهای علمی، امید آن می‌رود “بنیاد شریف” به زودی در انتظار پیدایش چشم‌اندازهای روشن تری در بهبود کیفی و کمی مددجویان تحت پوشش باشد.