خیریه نیکوکاران شریف

اولین مراسم گرامیداشت” مقام زن و روز مادر” در بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف

اولین مراسم گرامیداشت” مقام زن و روز مادر” در بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف

عشق، یعنی مادر
صبر، یعنی زن
نور، یعنی دختر
مهر، یعنی خواهر
هرچه هستی، عشق یا صبر، نور یا مهر؛ روزت مبارک.

پنجشنبه، بیستم فروردین 94، بنیاد نوپای امورخیریه نیکوکاران شریف در سالروز ولادت فاطمه زهرا سلام الله علیها با مولودی خوانی سجاد، همان مددکار نونهالمان، که در سفر مشهد دعا می خواند بساط پذیرایی از همکاران را روی میز چید تا در اولین تجربه شیرین از مددکاران زن و دختر با اهدای گل و لوح تقدیر از آنها تجلیل کند.

IMG_4573

مدیر واحد مشارکت های مردمی در ابتدای این مراسم گفت: «امروز با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها فرصت را مغتنم شمردیم تا در یک گردهمایی صمیمی، دورهم جمع شده و روز مادر را به تمام مادران، به خصوص مادران زحمتکشی که هم در محیط خانه و هم در بنیاد خیریه نیکوکاران شریف در جهت خدمت به ایتام و قشر نیازمند جامعه تلاش می کنند؛ تبریک بگوییم.

IMG_4586
به یقین، وجود پرارزش شماهمیشه برای ما قابل احترام بوده و یاد کردن ازحضور پر مهر شما خواهران و دختران عزیز مددکار این بنیاد، فقط به یک روزخاص منتهی نمی شود.
از آن جایی که بنیاد خیریه ی ما مثل یک خانواده بزرگ است؛ وجود شما عزیزان، مهر و عاطفه ی مادری را وارد خط مشی خدمت رسانی کرده و حال و هوای عاطفی که به صورت ناخودآگاه در ضمیر پاک شما نهاده شده، زنجیرهمبستگی ما و مددجویان ما را محکم تر می کند.

امیدوارم همه ی شما همچون گذشته با بهره گیری از احساسات پاکتان، بنیاد ما را در پیشبرد اهداف ارزشمند و والا، همچنان یاری کنید.»

آن روز طعم شیرین یک گردهمایی کوچک اما صمیمی، در میان طعم شیرینی و شربت گم شد و نگاه محبت آمیز مادران و خواهران بار دیگر به نگاه مهربان خداوند گره خورد.

نظر خودتان را ارسال کنید