خیریه نیکوکاران شریف

اهدای ۲۵۰۰ سبد کالای خانوار عیدانه به مددجویان

اهدای ۲۵۰۰ سبد کالای خانوار عیدانه به مددجویان

همزمان با فرارسیدن بهار و نوروز باستانی سبد کالای خانوار مددجویان بنیاد خیریه نیکوکاران شریف برای ۲۵۰۰ خانوار مددجو، در میان خانواده های نیازمند استان تهران و گیلان توزیع شد.

به گزارش واحد مددکاری و توانمندسازی، سبدهای کالا شامل مواد پروتئینی، شوینده، غلّات و حبوبات می باشد که با توجه به نیازهای اولیه و ضروری این خانواده ها تهیه و با رعایت استانداردهای بهداشتی و غذایی سعی در پوشش تمامی ریزمغذی های مورد نیاز را دارد.
این برنامه در حاشیه تکریم زنان سرپرست خانوار و همزمان با جشن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر به انجام رسید.

اهدای سبد کالای خانوار عیدانه به مددجویان

اهدای سبد کالای خانوار عیدانه به مددجویان

اهدای سبد کالای خانوار عیدانه به مددجویان

دکتر شیوا محمدی نیک مدیرعامل و بنیانگذار موسسه خیریه نیکوکاران شریف ضمن تبریک روز زن و تاکید بر جایگاه رفیع زنان در هدایت جامعه به سوی بالندگی و پیشرفت، از نقش ارزنده شیرزنانی که در میانه چالش های موجود نسبت به تامین نیازهای خانواده هایشان از راه کسب و کار حلال اقدام می کنند تقدیر کرد و افزود: تمامی تلاشهای همکاران من در این مؤسسه پوشش کامل نیازهای ضروری خانواده های تحت پوشش در قالب سبدکالای خانوار و مستمری ماهیانه در کنار آموزش مددجویان در مسیر کسب مهارت و استقلال مالی است. محمدی نیک افزود : امیدواریم تا سال 1400 شمسی با انجام صحیح سند چشم انداز این نهاد مردمی بتوانیم نیمی از جمعیت کل خانواده های تحت پوشش را توانمندسازی کنیم.

 

بنیاد نیکوکاران شریف | حامی ایتام و زنان سرپرست خانوار در مسیر توانمندسازی

نظر خودتان را ارسال کنید