خیریه نیکوکاران شریف
english

اهدای سیسمونی به مددجوی عزیز موسسه نیکوکاران شریف

اهدای سیسمونی به مددجوی عزیز موسسه نیکوکاران شریف

فرزندان پاییز هزار رنگ در میانه این روزهای دلپذیر بارانی و سمفونی چشم نواز رنگ ها و برگها که نوید آغاز یک فصل جدید را می دهد، پایتخت مهمانان جدیدی را ملاقات کرد. سه قلوهای ورامینی 2 دختر و 1 پسر هستند که از نعمت داشتن پدر محروم هستند چرا که در حادثه ای جان باخته و امروز شاید از منظری دیگر شاهد زمینی شدن فرزندان خود شده است.

کارشناسان واحد حمایتی موسسه خیریه نیکوکاران شریف با دریافت گزارشی از تماس مادر این چند قلوهای زیبا و دوست داشتنی به منزل آنها رفتند و در جریان نیازها و مشکلات این عزیزان قرار گرفتند.
در نهایت به دستور مدیرعامل محترم کلیه لوازم سیسمونی برای همه نوزادان تامین و همچنین حمایت های مادی و معنوی در مسیر تامین این خانواده و توانمندسازی سرپرست خانواده برقرار شد.

امیدواریم با کمک های شما خیرین عزیز بتوانیم گام های استوارتری در راستای بهبود وضعیت خانواده های نیازمند برداریم و ایشان را در مسیر توانمندسازی با برگزاری کلاس های هنرآموزی و کمک های مالی و معنوی در ایجاد یک کسب و کار هدایت نماییم. قطعا حمایت های شما عزیزان ما را در این مسیر ثابت قدم خواهد داشت. از حمایت شما عزیزان بسیار متشکریم.

جهت حمایت از مادران سرپرست خانوار و کودکان بی سرپرست روی لینک زیر کلیک نمایید.

حمایت میکنم

نظر خودتان را ارسال کنید