خیریه نیکوکاران شریف

اهدای سبد کالا، سنگین‌تر و رنگین‌تر از سنوات گذشته

اهدای سبد کالا، سنگین‌تر و رنگین‌تر از سنوات گذشته

بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف که از بَدوِ تأسیس با حمایت‌های همه‌جانبه و ارائۀ بالاترین سطح از خدمات رفاهی به ایتام و خانواده‌های نیازمند، همواره به حفظ کیفیت زندگی و سلامت جسمی و روحی مددجویان خود توجه خاصی دارد، تلاش می‌کند با مساعدت‌ها و همکاری‌های نیکوکاران و همراهان پُرمهرش عزیزان تحت پوشش خود را برای آینده‌ای درخشان و پُرامید آماده‌تر کند.

برهمین اساس با نزدیک‌شدن به روزهای پایانی سال و اهدای آخرین سبد کالا در سال ۹۵، از سوی مدیرعامل محترم بنیاد نیکوکاران شریف، سرکار خانم دکتر شیوا محمدی‌نیک تمهیدات ویژه‌ای برای هر‌چه غنی‌تر شدن این سبد کالا که به صورت دوره‌ای و رایگان در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد؛ اتخاذ گردید.

سبد کالا 2

این سبد که از بهترین و مرغوب‌ترین مواد غذایی موجود در بازار فراهم شده بود، شامل اقلام معیشتی (برنج درجۀ یک ایرانی، روغن مایع، گوشت گوسفندی، مرغ، ماکارونی، تن ماهی، رب گوجه‌فرنگی، عدس، لپه، لوبیا چیتی، لوبیا قرمز، قند، شکر و رشتۀ پلویی) و مواد بهداشتی و شوینده (شامل پودر ماشین لباسشویی، پودر دستی، صابون، شامپو، مایع ظرفشویی و خمیر دندان) بود، با توجه به در‌پیش‌بودن سال نو علاوه‌بر پُربارتر‌شدن ارزاق اهدایی به نسبت تعداد افراد خانوار، به شیرینی، شکلات و میوۀ شب عید نیز مزیّن شد.

هم‌چنین بنیاد در راستای کاهش دغدغه‌های مالی این عزیزان با اهدای مستمری ماهانه و عیدی به‌صورت کارت‌های هدیه و تأمین پوشاک شب عید از جمله: کفش، مانتو، شلوار، کاپشن و … به کلیۀ اعضای خانواده، آن‌ها را برای استقبال از بهار آماده نمود.

با تهیۀ لوازم خانگی مورد نیازِ خانواده‌های تحت پوشش، چندین تخته‌فرش و چند دستگاه بخاری، لباسشویی، تلویزیون، لپ‌تاپ، و میز کامپیوتر به طور رایگان در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

سبد کالا 3

توزیع این سبد اهدایی که از روز جمعه ۲۰ اسفند آغاز شده بود، روز پنجشنبه ۲۶ اسفند پایان یافت و نیکوکاران و همراهان همیشگی بنیاد با دلی خرسند از دعای خیر تمامی مددجویان ساکن در تهران، اردبیل، ورامین و مناطق محروم کشور، به استقبال سال نو نشستند.

خانم دکتر محمدی‌نیک ضمن تقدیر از زحمات تک‌تک نیکوکاران که با مساعدت‌ها و تلاش‌های خود بنیاد را در حفظ و اعتلای اقدامات انسان‌دوستانه یاری نمودند، با تبریک سال نو خواستار همراهی هر‌چه بیش‌تر نیکوکاران در روند بهتر اهداف و اقدامات خیرخواهانۀ این مؤسسۀ خیریه شد.

سبد کالا 4