خیریه نیکوکاران شریف

اعزام اولین کاروان زیارتی بنیاد به کربلای معلّی

اعزام اولین کاروان زیارتی بنیاد به کربلای معلّی

می دانم که تو هم مثل من وقتی در گرمای سخت تابستان از کنار مخزن آب گوارایی رد می شوی بی اختیار قبل از نوشیدن آب، نگاهت را واژه های ” سلام بر حسین (ع) ” نوازش می کنند.

نوشیدن آب گوارا نه فقط گلو که روحت را خنک می کند و باز بی اختیار به یاد عاشورا و تشنگی لشکر امام بی سرمان می افتی؛ همان امامی که با یاران اندکش برای آزادگی و برپایی نماز تا آخرین قطره خون شجاعانه در برابر سپاه عظیم دشمن ایستاد.
از همان لحظه بود که شوق زیارت ضریح شش گوشه در دلمان جای گرفت و رسیدن به این آرزو، مبدّل به خواسته ای خاص از خدای مهربانمان شد.

IMG11592648
و این روزها در فرصتی باورنکردنی با برآورده شدن این آرزوی دیرین و شیرین، مددجویان و مددکاران بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف به همراه مدیر محترم، سرکار خانم دکتر محمّدی نیک، چند روزیست باروبندیلشان را برای سفر به کربلا بسته‌اند تا در کنار ضریح مقدّس امام حسین (ع) روح و جانشان را از مهر و زیارت قبر شش‌گوشه تشنه صحرای کربلا سیراب کنند!
پنج‌شنبه 24 اردیبهشت مصادف با 25 رجب، مسافران بی‌تاب به نیابت از تمام بروبچّه های بنیاد، به یاد هفتادودو شهید آزاده عاشورای حسینی با کاروان زیارتی راهی سرزمین عشق و آزادگی می‌شوند تا آنچه را که در این سالها در دسته های سینه زنی و عزاداری با چشمانی اشکبار در دلشان زمزمه کرده اند از میان شبکه های معطّر ضریح برای رسیدن به قلّه اجابت به پرواز درآورند.

خوشا به حالتان و التماس دعا

نظر خودتان را ارسال کنید