خیریه نیکوکاران شریف
english

از سیستان تا تهران ، سوار بر عطر مدرسه

از سیستان تا تهران ، سوار بر عطر مدرسه

گزارش توزیع لوازم التحریر در مناطق محروم سیستان وبلوچستان و تهران

آخرین روزهای شهریور همیشه با  وز های آمادگی برای شروع سال تحصیلی تلاقی می‌کند .بچه ها در تکاپوی خرید لوازم مدرسه ،کتاب ها،قلم ها و دفترها هستند . لوازم سال قبل را به کوچکترهایشان می‌دهند. و لباس جدیدشان را به تن می‌کنند . این روزهای تکرار نشدنی کودکی که بچه ها با افق‌های بی انتها و رویاهای بی‌مرز برای سال تحصیلی جدید آماده می‌شوند. اما آیا این رویاها و مداد‌ها برای تمام بچه‌های سرزمین ما،رنگی است؟

کودکان بسیاری هستند که قبل از شروع سال تحصیلی امکان تهیه ی لوازم مدرسه ی خود را ندارند . برماست که مهر را به نام آن ها آغاز کنیم .

قطار شکوفایی و بالندگی باید انگیزه بخش کودکان ما باشد نه هراسناک و غیرلذت‌بخش .کودکان جز شادی و بازی وظیفه ای را متحمل نیستند . و این شرط ابتدایی تبدیل آن‌ها به یک شهروند کنش‌گر و خوب است.

در سال‌های قبل بنیاد نیکوکاران شریف  لوازم التحریر مورد نیاز برای کودکان تحت پوشش در استان تهران و سیستان وبلوچستان را فراهم می‌نمود . و با همدلی مددکاران و حامیان خود ،آن‌ها را برای آغاز روزهای تحصیلی آماده می‌کردیم . به بازدید مناطق محروم می‌رفتیم و با توزیع لوازم‌التحریر در به صدا درآوردن زنگ مدرسه با آن‌ها همراه بودیم.

مفتخریم که همچون سال‌های پیش امسال هم در هموار کردن مسیر آموزش و پرورش کودکانمان نقش داریم .و با تهیه و اهدای تبلت های الکترونیکی در مدارس محروم امکان دسترسی به برنامه الکترونیکی شبکه شاد را برای کوکادن بیشتری فراهم می‌کنیم . تا دغدغه ی عدم دسترسی به لوازم ارتباطی آن ها را در معرض بیماری کرونا قرار ندهد. می‌توانید در این سال تحصیلی متفاوت برای سلامت و آموزش کودکان نیازمند در کنار ما باشید .

بیاد داشته باشیم: یک کتاب ، یک قلم ، یک کودک و یک معلم می تواند جهان را تغییر دهد.

گزارش تصویری توزیع لوازم التحریر در سال ۱۳۹۸

گزارش تصویری توزیع لوازم التحریر در سال

نظر خودتان را ارسال کنید