خیریه نیکوکاران شریف
english

برگزاری کارگاه آموزشی کودک آزاری در تهران

برگزاری کارگاه آموزشی کودک آزاری در تهران

موسسه خیریه نیکوکاران شریف با توجه به لزوم ارائه آموزش ها در حوزه خودمراقبتی مددجویان تحت پوشش، آموزش مادرانی را که فرزندان خردسال دارند را در دستور کار خویش قرار داده است.
در همین راستا، کارگاه آموزشی با عنوان ” چگونه از کودکان خود مراقبت کنیم” روز دوشنبه هشتم مردادماه در محل سالن همایش دفتر مرکزی نیکوکاران شریف واقع در خیابان پرچم برگزار شد.
سرفصل هایی که در این برنامه به مددجویان آموزش داده شد شامل عناوینی چون : تعریف کودک آزاری، انواع کودک آزاری، علائم کودک آزار دیده، کودک آزار کیست؟ و نحوه برخود با کودک آزار دیده بوده است.
این کارگاه که با حضور بیش از 30 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش برگزار شد مورد استقبال قرار گرفت و در دو دوره تکمیلی دیگر نیز این فرآیند آموزشی ادامه خواهد داشت.
در پایان این کارگاه به مادران سبد کالا و تعدادی پک لوازم التحریر و نقاشی اهدا گردید. عزیزان جهت اطلاع از زمان تشکیل دوره ها و حضور در کارگاه های آموزشی میتوانند با شماره 66572017 تماس حاصل نمایند.

همچنین شما عزیزان می توانید برای مشارکت در این برنامه های آموزشی و برای هر چه بهتر شدن اوضاع زندگی کودکان بی سرپرست و زنان سرپرست خانوار بر روی دکمه حمایت میکنم کلیک نمایید.

حمایت میکنم

نظر خودتان را ارسال کنید