خیریه نیکوکاران شریف

پخش غذای نذری در بین مددجویان استان تهران و شهرستانهای تابعه

پخش غذای نذری در بین مددجویان استان تهران و شهرستانهای تابعه

دادن نذری، احسان و نیکوکاری اگر چه مختص زمان خاصی نیست اما در بعضی از ماهها رنگ قشنگ تری را به خود می گیرد تا همچنان پایه های این سنت حسنه را پایدارتر و محکم تر نگه دارد. همچنان که امام صادق (ع) می فرماید:  «اَلبِرُّ وَ حُسنُ الخُلقِ يَعمُرانِ الدّيارَ وَ يَزيدانِ فِى الاعمارِ»، نيكوكارى و خوش اخلاقى، خانه ها را آباد و عمرها را طولانى مى كنند.

در طول ماه محرم بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف بار دیگر با پخش غذای نذری زنگ مهربانی را به صدا در آورد تا بوی دل انگیز غذا در تهران، روستای زوّاره ور و پیشوای شهر ورامین بوی عطر دیگری بگیرد.

کلیه ایتام و زنان سرپرست خانوار ساکن در استان تهران و شهرستان های اطراف آن که تحت پوشش بنیاد بودند در کنار عزاداری اهل البیت امام حسین (ع) میهمان سفره این مؤسسه شدند.


اطعام نیازمندان و اکرام ایتام سیره نبوی بوده و پیروان آن نیز با ادامه راه ائمه اطهار در حفظ ارزش های دینی تلاش می کنند تا به همه ثابت کنند که دوست داشتن دیگران، جنگیدن برای پایدار نگه داشتن نعمت های خدا، نوعی عشق است!
این توزیع که در تعداد چندین هزار پرس با همت تمام دستندرکاران واحد مشارکت های مردمی و واحد مددکاری صورت گرفت در دومین سال فعالیت بنیاد یکی از اقدامات بسیار لذت بخش کارکنان برای سهیم شدن در عزاداری امام حسین (ع) بود زیرا همه آنها یقین داشتند ارزش قائل شدن براي قلب تمامي انسان ها به بزرگتر شدنشان و نیز به انسان‌تر شدنشان معنای زیباتری می دهد!

نظر خودتان را ارسال کنید