خیریه نیکوکاران شریف

هنر نه گفتن!

هنر نه گفتن!

در راستای رسالت واحد حمایتی و توانمندسازی بنیاد نیکوکاران شریف که پیشگیری از آسیب های اجتماعی از اهم آن به شمار می رود ودر مسیر اجرای صحیح آن ، تیم توانمندسازی در ماه اخیر موفق به برگزاری چندین دوره آموزشی در حوزه روانشناسی شده است و آخرین دوره نیز در تاریخ پنجشنبه 14 دی ماه در سالن آموزش این واحد با موضوع “مهارت های نه گفتن” برای دختران 14 تا 18 ساله برگزار گردید که مباحثی چون آموزش نحوه مذاکره ، آموزش هفت راه صحیح نه گفتن و تاثیر نه گفتن در پیشگیری از اچ آی وی در این جلسه به طرح و آموزش گذاشته شد. این کارگاه آموزشی نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه و شرکت کنندگان ، ادامه این دوره های آموزشی را درخواست نمودند .
کوچاری مسئول توانمندسازی این مؤسسه مردم نهاد به دستور مستقیم دکتر شیوا محمدی نیک مدیرعامل و بنیانگذار، رایزنی و برنامه ریزی برای برگزاری سایر دوره های آموزشی به صورت کاربردی را در اولویت برنامه های این واحد جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی قرار داده است .
همچنین بنا بر اعلام این واحد ، 21 دی ماه کارگاه آموزشی با محوریت “فرزند پروری و اهمیت تربیت” در حال برنامه ریزی است لذا از علاقمندان دعوت می شود جهت حضور در کارگاه های آموزشی رایگان این نهاد مردمی با شماره 66910840 و 66910842 تماس حاصل نمایند.

 

نظر خودتان را ارسال کنید