خیریه نیکوکاران شریف

نیکوکاران شریف در مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی

نیکوکاران شریف در مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی

مدیرعامل بنیاد نیکوکاران شریف بهمراه هیاتی متشکل از مددکاران و کارشناسان ارشد این نهاد مردمی به بازدید بزرگترین و قدیمی ترین مرکز روانپزشکی کشور و خاورمیانه واقع در امین آباد شهرری رفتند .


در این دیدار که با استقبال دکتر عزیزی رییس این مجموعه صورت گرفت ، ایشان اطلاعاتی درباره نحوه اداره این مرکز آموزشی ارائه داد و اظهار کرد 1100 بیمار در این مرکز حضور دارند که میانگین بازه سنی آنها بین 20 تا 25 سال است .

مدیر مرکز رازی در ادامه گفت : با توجه به بالا رفتن سن بخشی از بیمارانی که از سه دهه پیش بدین سو در مرکز مذکور حضور دارند نیاز به توانمندسازی جسمانی آنان در حوزه حرکتی باعث پیدایش بخشی جدید در این مجموعه با رویکرد توانبخشی شده است .

در ادامه از بخش های متعدد این مرکز از جمله کلاسها ، مراکز توانبخشی ، مراکز نگهداری کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان و نحوه نگهداری و مدیریت این فضای درمانی بازدید به عمل آمد .


این گزارش همچنین حاکیست ، کارشناسان بنیاد نیکوکاران در حین بازدید ، سئوال هایی از نحوه مراقبت از بیماران ، و چگونگی فعالیت برخی از بخش ها مطرح کردند که از سوی مدیر و مسئولان مرکز آموزشی – درمانی روانپزشکی رازی (امین آباد) که آنان را همراهی می کردند، پاسخ داده شد.

دکتر شیوا محمدی نیک مدیرعامل بنیاد نیکوکاران شریف پس از اتمام فرآیند بازدید از این مجموعه ، ضمن تشکر از تلاشگران این بیمارستان بر حمایت مادی و معنوی از آن تاکید و خبر داد به زودی با امضای تفاهمات فیمابین شاهد گسترش فعالیت های خیریه در این مجموعه به نفع نیازمندان خواهیم بود .

 

نظر خودتان را ارسال کنید