خیریه نیکوکاران شریف

ضیافت افطاری بنیاد برای میهمانان ویژه

ضیافت افطاری بنیاد برای میهمانان ویژه

روز دوشنبه، ۱۴ تیر ماه ۱۳۹۵، در یک حال و هوای خاص، در محیطی که از در و دیوارش بوی خوش آموختن استشمام می‌شد، صحنۀ قشنگی چشمان هر بیننده‌ای را نوازش می‌داد! صحنه‌ای از تکاپوی نیکوکاران در دبستان پسرانۀ یگانه.

انگار آن شب همۀ نیکوکاران بی‌آنکه گچ و تخته‌ای در کار باشد به میهمانانشان درس عشق و مهربانی می‌دادند… و در آن فضای دوست‌داشتنی هر آن‌چه از آن چند ساعت در آن‌جا ماندن یاد می‌گرفتی، برای در خاطر ماندنشان مشق نوشتن‌های زیادی را می‌طلبید تا با همان الفبای دوست‌داشتن در مورد دریای بی‌کران نوع دوستی به اندازۀ ستاره‌های آسمان کتاب بنویسی!

کودکان و ایتام نیازمند منطقه ۲ که به همراه مادرانشان قدم در این ضیافت نهاده بودند، میهمانانی بودند بسیار دوست‌داشتنی و ویژه که بیش‌تر دلشان می‌خواست با نگاه و لبخند مهربان میزبانانشان پذیرایی شوند تا قوت و غذایی که برای آنها تدارک دیده شده بود!

این میهمانان عزیز که قدم بر چشمان نیکوکاران نهاده بودند علاوه بر پذیرایی افطار(چای، نان و پنیر، خرما، سبزی، زولبیا و بامیه، شام و نوشیدنی) که بچه‌های بنیاد خیریه نیکوکاران شریف با دستانی آکنده از مهر بر روی میزهای داخل حیاط دبستان یگانه چیده بودند، از برنامه‌های ویژه‌ای که برای آنها تدارک دیده شده بود؛ بسیار لذت بردند.

“خاله نقاشی” مجری توانمند و محبوب بچه‌ها با اجرای برنامه‌ حال و هوای شادی را به آن شب به یاد ماندنی بخشید. در کنار اجرای خوب “خاله نقاشی”، اجرای جُنگ شادی، شعرخوانی، اجرای مسابقه و اهدای جوایز به بچه‌ها، از مهم‌ترین بخش‌های دیگر این ضیافت بود.

میهمانان روزه‌دار پس از دعا با پخش اذان مغرب روزۀ خود را در فضایی بسیار دوستانه و معنوی افطار کردند؛ ضیافتی خاص در دبستان یگانه با میهمانان و میزبانانی یگانه!

نظر خودتان را ارسال کنید