خیریه نیکوکاران شریف
english

“سی کودک ، سی حامی” در ماه مبارک رمضان

“سی کودک ، سی حامی” در ماه مبارک رمضان

بخوان به نام خداوندت
در لحظاتی که همه شهود است و حضور
در روزهایی که جمله ی ناتمام بندگی
در تسبیح سی روزه حضرت عشق به سامان می رسد

و در انتهای این داستان راستان
جز برکت نیست!

در هر ۳۰ روز
از ماهی که به نام میهمانی پروردگار مزین است
برای ۳۰ کودک نیازمند خانواده ی شریف
بانی یافتن حامیانی باشیم
تا سایه ساری از مهر پدری را تجربه کنند
به توان شما که هماره بخشنده ترین هستید .

در تب و تاب روزهای ماه مبارک رمضان ، همه ما به دنبال انجام یک کار خیر حتی در ابعاد کوچک آن هستیم . گاه حتی به شوق این کردار نیک ، مبالغی را جهت پوشش ریالی خیرات در قالب اطعام نیازمندان یا توزیع نذری می پردازیم . برنامه هایی که اگر چه در ابعادی به یکباره مقادیر متنابهی مواد غذایی را بصورت خام یا پخت در میان جمعی توزیع می کند اما تداوم ندارد .
در بسیاری از شهرهای کشورمان ، خانواده هایی هستند که تامین یک وعده غذای گرم ، اگر چه برایشان غنیمت است اما شب ها بسیاری را در حسرت تکه نانی به سحر می رسانند و در این میان رسالت بنیادهای کمک رسانی چون “نیکوکاران شریف” شناسایی این دست مستمندان و توزیع تمامی اقلام و نیازمندی های آنها به وسعت یک سال شمسی است.
در این میان با حمایت های خیرین به هر میزان ، این امکان فراهم می گردد که علاوه بر نیازهای تغذیه ای این قشر آبرومند ، بتوانیم سایر مواردی چون پوشاک ، اشتغال ، مسکن و تحصیل را بصورت برابر برای همه فراهم کنیم .
در این ماه میهمانی که خداوند ، خوان رحمتش را برای همه بندگانش به یک اندازه گسترده است ، همراهمی مان کنید تا بتوانیم در این مسیر محکم تر قدم برداریم .

برای مشارکت مسؤولانه در مسیر توانمندسازی کودکان کم بضاعت این سرزمین ، از طریق کلیک روی عبارت “حمایت” به صفحه احسان وارد شوید.

یا با شماره گیری ۰۹۹۰۴۳۰۳۰۱۰ خط ۲۴ ساعته ارتباطی ، با ما در تماس باشید.

نظر خودتان را ارسال کنید