خیریه نیکوکاران شریف

بازدید شهردار ناحیه ۶ منطقه ۲ تهران از موسسه خیریه نیکوکاران شریف

بازدید شهردار ناحیه ۶ منطقه ۲ تهران از موسسه خیریه نیکوکاران شریف

مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف بنا بر موقعیت جغرافیایی در ناجیه ۶ منطقه ۲ تهران قرار گرفته است . یعنی محدوده ای که از شمال به ستارخان از شرق به تقاطع ستارخان و توحید از جنوب به خیابان آزادی و از غرب به بزرگراه یادگار امام محدود می شود . این موقعیت،به نوبه خود یکی از مناطق مهم و پر تردد شهر تهران به شمار می آید .

در هفته ای که گذشت شهردار این ناحیه  با مدیر عامل موسسه خیریه نیکوکاران شریف دیدار  کرد و از بخش های مختلف این مؤسسه بازدید به عمل آورد .

دغدغه‌مندی،شرط مسئولیت

 

طی این دیدار ، مسائل متنوعی همچون چگونگی استفاده از پتانسیل های منطقه برای امور عام المنفعه مورد بحث قرار گرفت .

دکتر شیوا محمدی نیک مدیرعامل طی صحبت های خود ضمن معرفی سازمان و جامعه هدف موسسه، مختصری از فعالیت های جاری را بازگو کردند .

مهندس شاهد ملازم شهردار محترم ناحیه ۶  از استقرار موسسه در منطقه ابراز خرسندی کرد . ایشان ضمن تبریک بابت اعطای گواهینامه های بین المللی ، نقش فعال موسسه را  در کاهش فقر و نابرابری های اجتماعی و توجه به کودکان ارزشمند  توصیف کردند . همچنین ایشان شفافیت در ارائه ی گزارش و آمار را نفطه‌ی قوتی در موسسه دانستند.

در این دیدار ، مشکلات جاری و دغدغه های مرتبط با خانواده های محروم و کودکان بی سرپرست و لزوم گسترش تعاملات موسسه با شهرداری مطرح گردید  .

همکاری نهاد شهرداری با امور خیریه گام مثبتی در پیشبرد اهداف بلند مدت نهاد های مردمی است . بستر شهر اولین مکان رویارویی ما با بحران های اجتماعی ، فقر و سایر معضلات اجتماعی است .

ریشه کنی فقر از آرمانی ترین و والاترین اهداف موسسه نیکوکاران شریف یه شمار می‌آید . از این رو همیاری مسرت بخش نهاد های مسئول می‌تواند راه حل ها ،برنامه ها و خدمت رسانی بهتری را برای جامعه هدف مردمی فراهم کند .

دیدار شهردار ناحیه 6 با موسسه خیریه نیکوکاران شریف

دیدار شهردار ناحیه ۶ با موسسه خیریه نیکوکاران شریف

نظر خودتان را ارسال کنید