خیریه نیکوکاران شریف

دیدار ابوالفضل و حسین با حامیان نیکوکار

دیدار ابوالفضل و حسین با حامیان نیکوکار

چه خوب است گاهی راه کمک به دیگران را عوض کنیم. مثلاً به جای این که دست در جیبمان کنیم، دست در دلمان کنیم؛ کمی از آن احساس بیرون بیاوریم و آن را خرج کسانی کنیم که حتی با اندک عاطفه ما پرچم اقتدارشان تا آخر عمر بالا می ماند!

یادمان باشد اگر در میان خشتهای کمک های نقدی کمی ملات مهربانی بریزیم فضای دژ محکمی که ساخته ایم در سرمای سوزناک این روزهای پاییزی گرم تر و مطبوع تر خواهد شد.

در راستای تحقق اهداف والای بنیاد خیریه نیکوکاران شریف روز 5 شنبه گذشته مصادف با 29 آبان 1393جلسه دیدار دیگری در دفتر حمایتی این بنیاد برگزار شد. در این جلسه ابوالفضل و حسین، دو مددجوی نونهال، و جمعی از حامیان حضور داشتند.

IMG_۲۰۱۴۱۱۲۰_۱۷۱۹۳۴

 

IMG_۲۰۱۴۱۱۲۰_۱۱۳۰۰۴

 

 

حامیان در طی این دیدار که از ساعت 11 تا 18 به طول انجامید ضمن صحبتهای محبت آمیز و دلگرم کننده هدایای ارزشمندی را تقدیم این عزیزان نمودند.

در این محفل گرم و کوچک معاونت محترم حمایتی ، سرکار خانم مهدوی، و نماینده واحد مشارکتهای مردمی در دیدار، سرکار خانم سهرابی، از حامیان خیّر به گرمی استقبال کردند.

IMG_۲۰۱۴۱۱۲۰_۱۱۲۶۵۸ IMG_۲۰۱۴۱۱۲۰_۱۵۱۷۰۸

 

 

بنیاد در صدد است با افزایش تعداد دیدارها بین مددجویان و مددکاران طرح اکرام را به نحو مطلوبی به جای آورد و گام های بلند و ارزشمندتری را برای ارائه خدمات مفیدتر بردارد.

نظر خودتان را ارسال کنید