خیریه نیکوکاران شریف

در جشن شکوفه ها، کودکان و نوجوانان مهربانی هدیه گرفتند

در جشن شکوفه ها، کودکان و نوجوانان مهربانی هدیه گرفتند

به بهانه فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس، خیّرین و اعضای بنیاد خیریه نیکوکاران شریف بار دیگر گرد هم آمدند تا آغاز شکوفایی کودکان تحت پوشش را در عرصه علم و دانش جشن بگیرند.

جشن شکوفه ها روز پنج شنبه، بیست و ششم شهریور ماه ۱۳۹۳ از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در فرهنگسرای انقلاب واقع در خیابان کمیل(منطقه ۱۰ شهرداری تهران) برگزار شد که در آن جمع کثیری از مددکاران، مددجویان و تنی چند از چهره های محبوب هنرمندان عرصه سینما و تئاتر کشورمان حضور داشتند.

پس از پخش سرود و آیاتی چند از کلام الله مجید، شاهد اجرای برنامه های بسیار شاد و متنوعی همچون نمایش عروسکی، شعبده بازی، تقلید صدا، موسیقی سنّتی، اجرای زنده موسیقی و چندین مسابقه برای گروههای سنّی کودک و بزرگسال بودیم.

اجرای موسیقی سنّتی توسط یکی ازهنرمندان جوان و خوش ذوق، حال و هوای بسیار شاد و هیجان انگیزی به این مراسم داده بود؛ به طوری که لبخند رضایت، به راحتی در چهره مدعوین دیده می شد.

آقایان غلامرضا اصانلو، سیامک اشعریون، شهاب اشعریون و داود بنی اسد از هنرمندان محبوب عرصه سینما و تئاتر و جناب آقای علی محمدی از خوانندگان دوست داشتنی کشورمان، از میهمانان جشن شکوفه ها بودند که در کنار مدیریت محترم بنیاد خیریه نیکوکاران شریف، سرکار خانم دکتر شیوا محمدی نیک، و همچنین اعضای بخش مشارکت های مردمی اقدام به اهدای لوازم التحریر و هدایای بسیار نفیس دیگر به شکوفه ها نمودند.

در پایان این جشن باشکوه، کودکان قبل از رفتن به مدرسه، الفبای محبّت و از خود گذشتگی را آموختند. آنها مطمئن شدند انسانهای نیکوکار و شریفی که به یاری دستان کوچک آنها آمده بودند جادّه رسیدن به خدا را چه آسان می پیمایند! جادّه ای که با برداشتن هر قدم خیر، تصویری از ردّ پای پرستاره را در ذهن پاک آنها خلق می کند و از تلألؤ درخشان این ستاره ها جادّه رسیدن به دانش و آگاهی برای آنها روشن تر و هموارتر می شود.

و امّا نیکوکاران شریفی که در این ضیافت گردهم آمده بودند به تعداد لبخندهای شیرینی که برلب های شکوفه های حاضر در این جشن نشانده بوند، نمرات بیست را در کارنامه اعمال خود ثبت کردند و با دلی سرشار از عشق و امید از این عزیزان خداحافظی کردند.

جشن شکوفه ها جشن شکوفه ها جشن شکوفه ها جشن شکوفه ها

نظر خودتان را ارسال کنید