خیریه نیکوکاران شریف

خانه آوار‌شده را از نو می‌سازیم!

خانه آوار‌شده را از نو می‌سازیم!

کاش برای مادر و سه فرزند خردسالی که سرپرست خانواده‌شان بر اثر سانحه تصادف به دیار باقی رفته بود، از زندگی که سقف آن آوار شده بود، حداقل چند دیوار برای تکیه کردن باقی مانده بود!

با بی‌خداحافظی رفتن پدر، بیماری عجیب و غریب مادر، درد تازه‌ای به غم بی پدری فرزندان افزود. انگار تقدیر کمر همّت بسته بود تا از این خانه آوار‌شده جز تلّی از خاک و خول چیزی باقی نماند!

مسئولان و مددکاران بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف صبح شنبه، چهارم اردیبهشت ۹۵، با حضور در منزل یکی از مددجویان تحت پوشش در منطقه فرحزاد تهران، ضمن ابراز همدردی و دل‌جویی از مادر و فرزندان خردسال او (دو دختر و یک پسر شیرخوار)، ساعتی را به گفت‌و‌گو پرداختند. مادر که از مدت‌ها پیش از سرگیجه و گوش درد رنج می‌برد، می‌گوید: «طی مراجعه به پزشک و انجام آزمایش‌های بالینی مربوطه، مطلع شدم که به کلستاتوم مبتلا شده‌ام و اگر این بیماری درمان نشود با پیشرفت آن استخوان‌های مجاور گوشم تخریب خواهند شد و …

نیکوکاران شریف

این در حالیست که نبود امکانات مالی برای مداوای این بیماری عجیب، نداشتن اجاره‌بهای منزل و مخارج خورد و خوراک بچه‌ها، غم بی‌شوهری را از یاد او برده است! و در هیاهوی بی‌برگی باغ زندگی‌اش، سرمای نداشتن شیر برای پسر کوچولویی که مدام از فرط گرسنگی بی‌امان گریه سر می‌داد، درد کلیه دختر کوچکش و معضلات روحی و روانی که هم‌چون هیولایی وحشتناک بر فراز زندگی همه آنها سایه گسترده؛ رمق پیمودن ادامه مسیر زندگی را از پاهای خسته او به تاراج برده است!

امروز وقت آن رسیده بود که برای ساختن دوباره این زندگی متلاشی‌شده، انسان‌های نیکوکار دست به کار شوند. پس از پیگیری‌های فراوان عوامل و دستندرکاران بنیاد امور خیریه نیکوکاران و چندین بار ویزیت و آزمایش‌های متعدد در مراکز درمانی مختلف و بیمارستان شهید چمران توسط بنیاد، این مادر بزرگوار پس فردا در بیمارستان امیر اعلم تهران زیر نظر زبده‌ترین پزشکان تحت مداوا قرار خواهد گرفت و کلیه هزینه‌های درمانی مادر و فرزندان تا بهبودی کامل آنها از طرف بنیاد پرداخت خواهد شد.

بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف با پرداخت اجاره‌بهای منزل، اهدای سبد کالا (به صورت ماهانه)، تأمین تمام نیازهای مالی و … این خانواده چهار‌نفره در کنار آنها خواهد بود تا افراد بازمانده، خانه ویران ‌شده‌شان را از نو بسازند و ایتام جز غم بی‌پدرشدن، غم دیگری نداشته باشند!

نظر خودتان را ارسال کنید