خیریه نیکوکاران شریف
english

حامیان نیک سرشت، بهشت گمشده مددجویان هستند

حامیان نیک سرشت، بهشت گمشده مددجویان هستند

معاون واحد مشارکت‌های مردمی بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف ارتباط حامی با مددجو را از وظایف اصلی بنیاد دانست و گفت: پرونده‌های مددجویی بسیاری در این بنیاد وجود دارد که خیلی از حامیان از آن بی‌اطلاع هستند.

دکتر رضا اصغریان در گفتگو با ماهنامه فرهنگی – اجتماعی  افزود: برای این‌که بتوانیم مددجویان را به حامیان بشناسانیم نیازمند اطلاع‌رسانی واحد هستیم.

وی با اشاره به این‌که در مرحله نخست از کار توانستیم با شفافیت، اعتماد و مشاهده عینی حامی جذب کنیم، ادامه داد: کمک مالی و هدایای حامیان بنا به درخواست خودشان در مراسم های مختلف به مددجویان داده می‌شود.

اصغریان افزود: با توجه به این‌که واحد مشارکتی وظیفه سنگینی بر عهده دارد، توانستیم با همکاری 250 مددکار فعال حامیان زیادی جذب کنیم.

وی ادامه داد: مددکاران بدون دریافت وجهی در بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف فعال هستند و ما فقط در حد پاداش در خدمت این بزرگواران هستیم.

*برنامه توسعه سازی

اصغریان همچنین به برنامه‌های توسعه سازی بنیاد نیکوکاران شریف اشاره کرد و گفت: در این بخش از برنامه‌ها، مددجویان پس از توانمندسازی، محصولاتی را تولید می‌کنند، توسط حامیان خریداری می‌شود.

معاون واحد مشارکت‌های مردمی بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه واحد مشارکتی، برگزاری جشنواره و دیدار حامیان با مددجویان است و در تلاشیم تا این برنامه‌ها را با نوع دیگر و باکیفیت بهتر برگزار کنیم.

اصغریان افزود: از دیگر مباحثی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که خیلی از حامیان می‌خواهند هدیه خود را در جمع مددجویان دیگر ندهد و برنامه‌اش این است که دور از چشم دیگران باشد بنابراین ما در این راستا و جلب رضایت حامی این زمینه را فراهم کردیم.

وی اظهار داشت: هدیه‌های ارسالی حامیان به بنیاد در مراسم‌های مختلف به دست مددجویان می‌رسد.

*برند عاطفی

اصغریان در ادامه سخنانش به موضوع برند عاطفی و اجرای آن در بنیاد نیکوکاران شریف گفت: به سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دنیا پیشنهاد می‌کنم موضوع برند عاطفی را سرفصل کاری خود قرار دهند چراکه اجرای آن موجب ارتقای فعالیت سازمان متبوع می‌شود.

وی ادامه داد: برای این‌که این طرح را به منصه ظهور برسانیم مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های شبه‌دولتی را در سطح مدیران آموزش دهیم.

اصغریان گفت: بنیاد نیکوکاران شریف این آمادگی را دارد به نفع مددجویان این آموزش را به‌صورت رایگان انجام دهد.

وی در ادامه سخنانش وجود حامیان نیک سرشت را بهشت گمشده مددجویان دانست و افزود: بنیاد نیکوکاران شریف در مدت فعالیت خود توانست این ریل خدمت را طولانی تر کند.

انتهای پیام/ح.ع

نظر خودتان را ارسال کنید