خیریه نیکوکاران شریف
english

گزارش جشن بزرگ ارمغان شریف

گزارش جشن بزرگ ارمغان شریف

جشن بزرگ ارمغان شریف موسسه خیریه نیکوکاران شریف، با حضور چشمگیر خیرین همیشه همراه و استقبال پرشور مردمی، روز سوم اسفندماه در سالن شماره یک مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

موسسه خیریه نیکوکاران شریف به روال هر ساله، دیدارهای گروهی را درقالب جشن ارمغان شریف با گستره وسیع برگزار می نماید که در برنامه امسال، بازارچه محصولات کارگاه های توانمندسازی مددجویان هم در قالب یک بخش مستقل به فروش دسترنج این قشر شریف پرداخت.

 

بازارچه مددجویان توانمندسازی شده

غرفه های محصولات مددجویان توانمندسازی شده در پی برگزاری کارگاه های موفقیت آمیز مهارت های شغلی در واحد حمایتی این نهاد مردمی در ماه های اخیر و تولید انواع صنایع دستی، پوششی و محصولات غذایی و بازاریابی مرتبط با چگونگی فروش این فرآورده ها به دستور مدیرعامل خیریه نیکوکاران شریف در قالب 30 غرفه به اجرا گذاشته شد که با استقبال گسترده مردمی روبرو شد و بازخوردهای مادی و معنوی بسیار ارزشمندی را در روزهای پایانی سال 1396برای مددجویان استقلال یافته در پی داشت.

بازارچه جشن خیریه نیکوکاران شریف (جشن ارمغان شریف)

 

حضور سلبریتی های محبوب در جشن ارمغان شریف

این رویداد از ساعت 13 در قالب رادیو شریف بصورت زنده آغاز شد که اطلاعاتی را درباره فعالیت های موسسه در اختیار حضار قرار داد، همچنین اجراهای استیج نیز با حضور میهمانان مدعو این برنامه علی درستکار (مجری )، محمد مسلمی ( بازیگر)، فلور نظری (بازیگر)، مریم وطن پور (مجری) و فرشید فهیم (مجری) و جمعی دیگر از هنرمندان و مجریان رسانه ادامه پیدا کرد.

دیدار کودکان با حامیان در جشن خیریه نیکوکاران شریف (جشن ارمغان شریف)

دیدار کودکان با حامیان در جشن خیریه نیکوکاران شریف (جشن ارمغان شریف)

حضور مجریان صدا و سیما در جشن خیریه نیکوکاران شریف (جشن ارمغان شریف)

 

دیدار با کودکان تحت پوشش خیریه نیکوکاران شریف

همچنین یاد و خاطره جان باختگان پرواز یاسوج و کاپیتان حجت الله فولاد که از حامیان بنام کودکان تحت پوشش خیریه نیکوکاران شریف بود گرامی داشته و با قرائت فاتحه و ذکر صلوات برای همه خدمتگزاران صدیق عروج کرده به آسمان طلب آرامش و آمرزش شد.
بخش مهم و جذاب ارمغان شریف اسفند 96 ، ورود گروه های کودکان تحت پوشش برای دیدار با حامیان و بازی در فضای پیش بینی شده بود که لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را برای آنها فراهم نمود و در نهایت با گرفتن عکسهای یادگاری با حامیان به ثبت رسید.

دیدار حامیان با کودکان در جشن خیریه نیکوکاران شریف (جشن ارمغان شریف)

جشن ارمغان شریف خیریه نیکوکاران شریف

خانم دکتر شیوا محمدی نیک بنیانگذار و مدیرعامل موسسه خیریه نیکوکاران شریف ضمن سپاسگزاری از مشارکت بی دریغ حامیان و مردم شریف از اقصی نقاط کشور که برای بازدید از این برنامه حضور یافته بودند ، بن مایه تکثیر خیر را در این مجموعه برگرفته از نیت پاک و لطف مردم دانستند. ایشان ضمن اشاره به برگزاری بازارچه های توانمندسازی در سالن حجاب، ابراز امیدواری کردند با استمرار این مهربانی مداوم، بتوانیم تا جشن دیگر ارمغان شریف در سال 97 تعداد قابل ملاحظه ای از خانواده های نیازمند را به استقلال مالی برسانیم.

نظر خودتان را ارسال کنید