خیریه نیکوکاران شریف

بیاییم در شادکردن کودکان نیازمند سهیم باشیم

بیاییم در شادکردن کودکان نیازمند سهیم باشیم

ماندگاری کار حامیان نیک سرشت تاثیر مثبتی بر نسل‌های آینده دارد، آنان بدون هیچ چشم داشتی کمک‌های خود را برای رفاه حال و آسایش مددجویان صرف می‌کنند.
اینبار آمده‌اند تا با خنده خود چهره مظلوم مددجویان را خالی از غم و غصه کنند. با یکی از حامیان که در حال گفتگو بودم همچنان که حرف می زد اشک در چشمهایش حلقه زده بود، می گفت: دیدار با فرزندان مددجو برای من یک افتخار است جمله‌ای بود که این حامی گفت.
سراغ یکی دیگر از حامیان رفتم که به همراه دخترش به بنیاد نیکوکاران شریف آمده بود ضمن خوش آمدگویی از او خواستم چند دقیقه ای را با هم گپ بزنیم گفت، اشکال ندارد، ازش سوال کردم علت حضورت در بنیاد خیریه چیست گفت، آمده ام فرزندان مددجو را مثل بچه‌های خودم شاد کنم.
این حامی با حضور در جمع مددجویان دست حمایتش را به سر فرزند مددجویی که حمایتش را به عهده گرفته بود کشید و با او بازی کرد.
حامی دیگری وارد بنیاد شد، با کمی احوالپرسی و خوشامدگویی از او چرایی ورود به بنیاد نیکوکاران شریف را جویا ‌شدم، گفت: بنده صاحب شرکت مهندسی هستم که یکی از مددکاران بنیاد با من تماس گرفت و در رابطه با مددجویان صحبت کرد و من هم تحت تاثیر قرار گرفتم و تصمیم گرفتم که از نزدیک به بنیاد آمده و مددجویان را ببینم.
حامی دیگری در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد: در حال بازگشت به منزل بودم، یک مددکار مقابلم ایستاد و از من پرسید، می تونم وقتتون و بگیرم گفتم بله. درباره مددجوها با من صحبت کرد و من و قانع کرد تا این که برنامه ریزی کردم و به بنیاد آمدم.
وی ادامه داد: از این که در بنیاد نیکوکاران حضور پیدا کردم خیلی خوشحالم و از خدا میخوام انقدر به من توان بده تا بتونم در خدمت بچه هایی که از داشتن چیزهای خوب محروم هستند باشم.
هنگام گفتگو بودیم که از مددکار بنیاد اجازه خواست تا بین بچه حضور پیدا کنند کنجکاو شدم به اتفاق این حامی نیکوکار به محل دیدار بچه‌ها رفتیم و با حس کودکانه با مددجوی تحت پوشش خود سخن گفت.
حامی نیک سرشت دیگری وارد بنیاد نیکوکاران شریف شد به سراغ ایشان رفتم از او خواستم درباره علت حضورش در بنیاد بگوید، گفت: یکسالی است که حامی مددجویان بنیاد نیکوکاران هستم، در گذشته یک مددجو تحت پوشش من بود ولی به یاری خدا توانستم شمار مددجوهایم را به ۵ نفر برسانم.
وی ادامه داد: در کل اگر بخواهم عملکرد بنیاد نیکوکاران شریف را ارزیابی کنم بسیار خوب است.
حسین گیوه چی از دیگر حامیان نیک سرشت است که در گفتگویی که با وی داشتم اعلام کرد: بنده یکسال است با فعالیت بنیاد نیکوکاران شریف آشنا هستم و نحوه آشنایی من با این بنیاد از طریق کانال تلگرامی و سایت نیکوکاران شریف بود.
وی ادامه داد: درحال حاضر یک مددجو تحت پوشش من است و در تلاشم تا بتوانم شمار مددجوهای خودم را افزایش دهم.
محسن حسین مردی به همراه همسرش فرخ زمانی از دیگر حامیانی بودند که به سراغشان رفتم و احساسشان را از دیدار با مددجویان جویا شدم و اعلام کردند: ما از طریق مددکاران با فعالیت های بنیاد نیکوکاران شریف آشنا شدیم و از این که یک بخش خصوصی در زمینه حمایت از قشرهای نیازمند جامعه قدم برداشته بسیار خوشحال هستیم.
آنان اعلام کردند: مددکاران بنیاد نیکوکاران شریف خیلی خوش اخلاق و با احترام هستند بنابراین فکر می کنیم اگر آنان نبودند ما نمی توانستیم با فعالیت های بنیاد آشنا شویم.
حسین مردی ادامه داد: بنده به عنوان یک شهروند از دولت می خواهم قدم های خوب بنیاد نیکوکاران شریف ارج نهاده و حتی المقدور امکانات دولتی را در اختیار بنیاد قرار داده تا آنان بتوانند در خدمت رسانی قوی تر عمل کنند.
محمد حسین فتحی از دیگر حامیانی بود که در بدو ورود از وی خواستم که چند دقیقه ای خدمتشان باشم که اعلام کردند با حرف و مصاحبه نمی توان از کودکان نیازمند حمایت کرد بلکه هدف من و همنوع خودم باید این باشد که چطور می توان سایه حمایت را بزرگتر کرد.
وی افزود: در حال حاضر ۸ مددجو تحت پوشش من هست و تصمیمی برای افزایش آنان ندارم بلکه در نظر دارم مبلغ حمایتی را بیشتر کنم.
او افزود: به نظر من یکی از دغدغه های مردم باید شاد کردن کودکان نیازمند باشد.
حامی که نمی خواهد نامش به عنوان حامی در بنیاد نیکوکاران شریف درج شود از او خواستم چرا نمی خواهد نامش درج شود، گفت: بنده به طور ماهانه برای بچه های نیازمند کادو میگیرم و سعی می کنم در دیدارهایی که نیکوکاران شریف برای حامیان ترتیب می دهند حضور پیدا کنم و به آنان هدیه بدهم. به طور کلی نظرم درباره بنیاد نیکوکاران شریف مثبته و هر زمان که لازم باشه حاضرم بنیاد رو یاری می کنم. انتهای پیام/ح.ع // ۱۱۰۴//۱

نظر خودتان را ارسال کنید