خیریه نیکوکاران شریف

برگزاری “کارگاه پیشگیری از اعتیاد” با همکاری صندوق کودکان ملل متحد

برگزاری “کارگاه پیشگیری از اعتیاد” با همکاری صندوق کودکان ملل متحد

اعتیاد بلای خانمان سوزی است که امروزه بسیاری از فرزندانمان را بصورت مستقیم و غیر مستقیم تهدید می کند.
حسین طلا نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم اعلام کرده است از مجموع 13 میلیون دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی رقمی نزدیک به 130 هزار نفر با حداقل یک نوبت تجربه استفاده از مواد مخدر ، پشت میزهای مدارس می نشینند که این به نوبه خود یک تهدید برای آن دسته از دانش اندوزان است که تجربه ای مشابه را در این زمینه نداشته اند.
بی شک بروز این نابهنجاری ها ، ریشه در عدم تعادل محیط هایی است که کودکان، نوجوانان یا جوانان در آنها حضور دارند که در صورت اطلاع از سرمنشا این مهم، می توان در مسیر مقابله گام های مؤثری برداشت.

مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف با همکاری صندوق کودکان ملل متحد در ادامه کارگاه های آموزشی و روانشناسی در حوزه سلامت و ارتقای دانش فردی، به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر “کارگاه بزرگ پیشگیری از اعتیاد” با محوریت پسران 15 تا 18 سال را در روز ششم تیرماه به میزبانی سرای محله توحید تهران برگزار می گردد.

با توجه به اجرای این رویداد ، علاقمندان برای دریافت اطلاعات و رزرو بلیط نوبت بعد برگزاری این کارگاه می توانند با شماره 09904303010 یا شماره 61604 داخلی 115 تماس حاصل فرمایند .

نظر خودتان را ارسال کنید