خیریه نیکوکاران شریف
english

برگزاری جشن بسیار بزرگ و با شکوه اعیاد شعبانیه


اولین و باشکوه ترین مراسم برگزار شده توسط بنیاد خیریه نیکوکاران شریف

برگزاری جشن بزرگ و با شکوه اعیاد شعبانیه موسسه خیریه نیکوکاران شریف

به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به ویژه سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت قائم آل محمد (عج)، بنیاد خیریه نیکوکاران شریف با هدف معرفی این بنیاد و اهداف متعالی آن و نیز توسعه جذب حامیان خیر، به مدت پنج شب از تاریخ ۹۳/۳/۱۹ تا ۹۳/۳/۲۳ و از ساعت ۱۹ الی ۲۴ اقدام به برگزاری جشن با شکوه اعیاد شعبانیه، در محل دریاچه شهدای خلیج فارس، واقع در منطقه ۲۲ تهران نمود.

برگزاری جشن بزرگ و با شکوه اعیاد شعبانیه خیریخ نیکوکاران شریف

همراهان ما در جشن اعیاد شعبانیه

این جشن فرخنده که با ارائه برنامه های مفرح و متنوع و در فضایی آکنده از شادی و صمیمیت و توام با رعایت شئونات اسلامی برگزار شد، با استقبال گسترده هموطنان به ویژه خیّرین گرامی روبرو گردید. همچنین در اثنای اجرای برنامه و در میان تشویق مستمر حضار، با اهدای تقدیرنامه و تندیس بنیاد، از همکاری بی شائبه و صادقانه مسئولین و مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری حاضر در مراسم؛ نظیر معاونت محترم شهرداری منطقه ۲۲ تهران، ریاست محترم فدراسیون اسکیت (سرکار خانم دکتر محمدیان)، بازیکنان مشهور و محبوب (آقایان نیما نکیسا و محمدرضا مهدوی) و همچنین خیرین و همکاران افتخاری بنیاد، ،قدردانی به عمل آمد.

دستاورد های جشن اعیاد شعبانیه

طی برگزاری این جشن اقدامات جالبی صورت گرفت که از جمله آن می توان به استقبال خیرین عزیز از تابلوی نقاشی ای اشاره نمود که با قیمت قابل توجهی توسط این عزیزان برای کمک به نیازمندان خریداری گردید. همچنین در این گردهمایی خیّرین زیادی به جمع نیکوکاران شریف پیوستند و همه با هم عهد بستیم تا نهایت تلاش خود را در جهت از بین بردن فقر در جامعه و توانمندسازی افراد نیازمند سرزمینمان داشته باشیم.

شایان ذکر است به سبب استقبال پرشور مردمی از جشن بنیاد خیریه نیکوکاران شریف، این مراسم از سوی شبکه های اول و سوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران فیلمبرداری و ضبط گردید که منتخب و گزیده آن، بزودی از شبکه های یاد شده، به نمایش گذارده خواهد شد.

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف

نظر خودتان را ارسال کنید