خیریه نیکوکاران شریف
english

برگزاری اختتامیه زنگ نیکی به همراه لینک نقاشی ها


در هفته وحدت اسلامی ، مراسم اختتامیه مسابقه زنگ نیکی با محوریت تشویق دانش آموزان برای به تصویر کشیدن مبانی نیکوکاری در تالار کوثر شهرداری منطقه سیزده تهران برگزار شد .
در این رویداد که به همت معاونت مشارکت های مردمی بنیاد و مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 13 و همچنین آموزش و پرورش منطقه 13 تهران برگزار شد ، ضمن ارایه سپاسنامه به تمامی شرکت کنندگان حاضر در این مسابقه به سه نفر از ایشان به قید قرعه هدایایی تقدیم شد .

قائم مقام بنیاد نیکوکاران شریف جناب آقای دکتر اصغریان در مصاحبه با خبرنگار مجله اینترنتی ویکی نیک گفت : نیت ما از برگزاری این رقابت ها ، حمایت از شکل گیری رفتارهای مسؤولانه در کودکان به عنوان آینده سازان ایران در مسیر توجه به طبقه نیازمند و کم برخوردار اجتماع است . اصغریان افزود : با رایزنی که با مدارس داشته و داریم ضمن ارایه توضیح در میان دانش آموزان دبستانی از ایشان خواستیم تا نگاه خود به رفتار نیک را در قالب یک نقاشی ترسیم و ارایه کنند . در فاز آخر تمامی آثار را جهت مشاهده بر روی تارنمای بنیاد قرار داده و همچنین در قالب یک کتاب مستقل به چاپ رساندیم و ضمن دعوت از تمامی شرکت کنندگان به این برنامه شرایطی را مهیا نمودیم تا در قالب یک جُنگ دوساعته ، لحظاتی شاد و ماندگار را تجربه کنند .


زنگ نیکی به عنوان یک حرکت بستر ساز برای آشنایی کودکان ایرانی ادامه خواهد یافت و فراخوان های بعدی آن از طریق مدارس و رسانه های گروهی به اطلاع مخاطبانش خواهد رسید .

برای دیدن نقاشی ها اینجارا کلیک کنید

نظر خودتان را ارسال کنید