خیریه نیکوکاران شریف
english

با حمایت شما، مددجویان عزیز توانمند می شوند

با حمایت شما، مددجویان عزیز توانمند می شوند

یکی از اهداف مهم نیکوکاران شریف، توانمندسازی مددجویان عزیز به ویژه بانوان سرپرست خانوار است. در این راستا ما در نیکوکاران شریف به لطف حضرت حق و با حمایت های مردمی، کارگاه های مختلفی مانند آموزش چرم دوزی، آموزش عروسک بافی، آموزش هنر نقطه کوبی و … را برای مددجویان برگزار میکنیم. این کارگاه ها با هدف افزایش مهارت جهت راه اندازی یک کسب و کار خانگی برای این عزیزان به صورت منظم برگزار می شود. در این مسیر، با تهیه ابزارهای مورد نیاز، پشتیبان این عزیزان برای رسیدن به نتیجه و توانمندیشان بوده ایم.

نتایج این کارگاه ها و کسب و کارهایی که توسط آن به وجود آمده اند به تولید محصولاتی زیبا منجر می شود. لازمه تاثیرگذاری بیشتر تلاش های انجام شده در جهت برگزاری دوره های توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار وجود بستری برای فروش محصولاتی است که این عزیزان به بهترین شکل در تهیه آن ها تلاش کرده اند.

مخصولات مددجویان - بازارچه خیریه نیکوکاران شریف

مخصولات مددجویان - بازارچه خیریه نیکوکاران شریف

مخصولات مددجویان - بازارچه خیریه نیکوکاران شریف

در جهت ایجاد این بستر نیکوکاران شریف به صورت دوره ای بازارچه ها و فروشگاه هایی را راه اندازی می نماید تا این عزیزان محصولات حاصل دست رنج و مهارت خود را  برای فروش عرضه کنند تا به امید خدای متعال و شما حامیان گرامی این بانوان عزیز توانمند شوند و به خودکفایی و استقلال برسند.

بازارچه خیریه نیکوکاران شریف

امید است تا در ادامه این مسیر به یاری خداوند و حمایت مردم خوش قلب سرزمینمان راه های بیشتری برای کسب درآمد این بانوان و فروش محصولاتشان ایجاد شود تا این بانوان سرپرست خانوار و فرزندانشان بتوانند رفاه و آرامش بیشتری را تجربه کنند. شما عزیزان نیز می توانید با حمایت خود، کمک نمایید تا مددجویان بیشتری توانمند شوند.

 
حمایت میکنم

نظر خودتان را ارسال کنید