خیریه نیکوکاران شریف

با تابلوی فلش بنیادمان را راحت‌تر پیدا کنید!

با تابلوی فلش بنیادمان را راحت‌تر پیدا کنید!

با تلاش و پیگیری‌های واحد روابط عمومی بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف مجوز نصب از سوی شهرداری منطقه 2 تهران صادر شد.
28دی ماه 94 با نصب این تابلو در خیابان پرچم و ابتدای کوچه نیکوئی، نیروی بسیار مثبتی وارد این مجموعه شد.
برای بسیاری از حامیان و شهروندان خیّر که برای کمک به ایتام و نیازمندان این مؤسسه مردم نهاد را انتخاب می‌کنند، با نزدیک شدن به میدان پرتردد توحید تابلوی نارنجی رنگ (به طرف بنیاد نیکوکاران شریف) آنها را به طرف دفتر مرکزی این مجموعه راهنمایی می کند.
دو سال پیش پایه‌های این نهاد مردمی براساس ایمان به خدا و عنایتِ هستی بخشِ توانا در بستری از تلاش و امید استوار شدند. لطف خداوند، مهربانی و توجه همراهان همیشگی بنیاد، ارگان‌ها و سازمان‌های فعال در کشور سربلندمان، بالهای پرواز به اوج خدمت‌گزاری به همنوعانمان را روز به روز قوی‌تر کردند.
به این ترتیب بنیادمان پله‌های رشد و موفقیت را با سرعت بیشتری طی نمود و موجب شد این جهش بی‌نظیر را مدیون مدیریت دلسوزانه و آگاهانه مدیر محترم آن سرکار خانم دکتر محمدی نیک و مساعدت همه جانبه دستندرکاران چرخه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی سرزمین همیشه آبادمان و مردم مهربانش بدانیم.
خدا را شاکریم که در سایه لطف او توفیق خدمت‌رسانی در زمینه اقتصادی، فرهنگی و … به ایتام و نیازمندان را تنها آرزوی دل خدمت‌گزاران بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف قرار داده و عملکرد مثبت آن همواره مورد توجه خاص و عام جامعه واقع شود.
ما مفتخریم که امروز تابلو درخشان فلش راهنمای بنیاد در کنار سایر تابلوها به یکی از عناصر زیبا‌ساز شهر و ذهنمان مبدل شده است.

نظر خودتان را ارسال کنید