خیریه نیکوکاران شریف

اهدای تعدادی جهیزیه به نو عروسان در آخرین روزهای اولین ماه زمستانی

اهدای تعدادی جهیزیه به نو عروسان در آخرین روزهای اولین ماه زمستانی

فرزندان در کانون گرم خانواده از پدر و مادر درسهای شیرین درکنارهم بودن، گذشت و مهربانی را می آموزند.

پسران می آموزند اگر روزی پدر شدند مثل کوه محکم و استوار بمانند. از سراشیبی های و سرازیری های تند و سخت نهراسند.

DSC02150

دختران می آموزند اگر روزی مادر شدند مثل درختی پر سایه و تنومند باقی بمانند. فرزندان میوه های شیرین این درخت روزی خود درخت دیگری خواهند شد و این چرخه همچنان ادامه خواهد داشت!…

آنها با کوله باری از آموخته های بسیار، راهی خانه ای دیگر می شوند تا در کنار نیمه گم شده خود سر فصل کتاب جدیدی را بنویسند که فرزندانشان خوانندگان آن خواهد بود…

دیدن میوه های زندگی در لباس عروسی و دامادی یکی از بزرگ ترین آرزوهای هر پدر و مادر است. دختران نو عروس با جهیزیه ای که به اندازه بضاعت مالی پدر تهیه شده خانه مشترک کوچکشان را می آرایند تا زندگی جدیدی را آغاز کرده و هر روز با تلاش خود و همسرنازنینشان، ساز و برگ دیگری به آن بیفزایند و به این ترتیب با امکانات بیشتر آسایش بیشتری را برای خود مهیّا کنند.

DSC02154

امام صادق علیه السّلام می فرمایند: « هر کس از ترس فقر ازدواج نکند نسبت‏ به لطف خداوند بدگمان شده است چرا که خداوند مى‏فرمايد: اگر آنان فقير باشند خداوند از فضل و کرم خود بى نيازشان مى‏کند.»

هر مومنی با ازدواج، دین خود را کامل می کند و تمام کسانی که راه ازدواج را میسّر می کنند به یقین از اجر بسیار والایی برخوردار خواهند شد. این خشنودی لایزال حق تعالی اثرات بسیار ثمربخشی در تمام ابعاد زندگی آنها در پی خواهد داشت.

در آخرین روزهای اولین ماه زمستانی بنیاد امورخیریه نیکوکاران شریف هشت سرویس جهیزیه ( شامل: یخچال فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی، سرویس تفلون، اطو، میز اطو، ظروف چینی 12 نفره، قاشق و چنگال،) به نوعروسان تحت پوشش بنیاد اهدا کرد و برای تمام این عزیزان از خداوند خوشبختی و کامیابی خواستار شد.

نظر خودتان را ارسال کنید